Hulp nodig?

We helpen je graag

Betalen

Wij accepteren de volgende veilige betaalmethodes: iDeal, PayPal, Mastercard, Maestro, Visa en bankoverschrijving.

meer

Bezorging

Binnen Nederland versturen wij met PostNL. Bestellingen gedaan voor 16:00 uur worden op werkdagen dezelfde dag verzonden. 

meer

Retourneren

Als je niet tevreden bent met je aankoop, dan kan je je product(en) binnen 14 dagen na aflevering aan ons retourneren.

meer

FAQ

Bij de veelgestelde vragen lees je onze veel gegeven antwoorden. Wellicht staat jouw vraag er ook bij.

meer

Contact

Heb je vragen of hulp nodig bij je bestelling? We zijn je graag van dienst. Stel je vragen via e-mail en je kan rekenen op een snel antwoord.

meer

Reseller worden?

Heb je een leuke winkel waar de Alpaca Loca collectie niet mag ontbreken? Neem contact met ons op voor een nadere kennismaking. 

meer

Openingstijden

We zijn je graag van dienst bij het beantwoorden van al je vragen of wanneer je advies nodig hebt. We snappen dat je niet de hele dag op een antwoord wilt wachten, daarom reageren we altijd snel. Gedurende onderstaande tijden staan we tot je beschikking:

ma t/m vr: 10:00 – 17:30 uur

betalen

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Zodra je op de afrekenpagina al je gegevens hebt ingevuld word je doorverwezen naar de betaalpagina. We accepteren verschillende betaalmethodes waaronder iDEAL.

Is het veilig om online te bestellen?

Wij nemen je online veiligheid erg serieus. Persoonlijke en betaalinformatie is veilig en er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling. Het beveiligen van je informatie heeft onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen worden verzonden over een beveiligde internetverbinding via SSL (Secure Sockets Layer)-versleuteling en andere maatregelen.

Wanneer wordt de betaling in rekening gebracht?

Als je kaart wordt geautoriseerd, wordt de betaling direct bij je in rekening gebracht en ontvang je een e-mail met de bevestiging dat je bestelling succesvol is verlopen. Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. We brengen (achteraf) geen kosten in rekening voor mislukte betalingstransacties.

bezorging

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen tot 16:00 uur worden op werkdagen dezelfde dag verzonden. Doorgaans heb je de bestelling dan de volgende dag in huis. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur.

Wat zijn de verzendkosten?

Je bestelling wordt altijd verzonden met een trackingnummer. Orders boven € 75 worden gratis verzonden. Voor alle overige orders wordt € 3,95 berekend voor het verzenden. De verzendkosten voor retourneren is voor eigen rekening.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We verzenden onze pakketten met PostNL. Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de vervoerder een briefje achterlaten met informatie over hoe en waar je het pakket kunt afhalen. Het kan ook zijn dat PostNL nog twee keer zal proberen om je pakket af te leveren. Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling is verzonden. Bovendien versturen we je pakket niet nog eens als je het niet in ontvangst hebt kunnen nemen.

retourneren

Hoe stuur ik artikelen terug?

Als je om welke reden dan ook je online aankoop wenst te retourneren, dan kun je ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Om gebruik te maken van je ontbindingsrecht moet je ons binnen de 14 dagen bedenktijd via een e-mail laten weten dat je gebruik wenst te maken van je recht om de overeenkomst te ontbinden. Je moet het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retour sturen. Je kunt de artikelen per post of koerier retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. We zijn niet verantwoordelijk voor producten die beschadigen of kwijtraken bij het retourneren. We raden je aan om gebruik te maken van een koeriersdienst die je verzekert voor de waarde van de artikelen die je terugstuurt, of je een bewijs van verzending geeft. Zorg dat de artikelen die je wilt retourneren goed verpakt zijn en verzend deze naar het volgende adres:

Sipack
De Trompet 1217
1967 DA HEEMSKERK

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen, betalen wij het voor het betreffende artikel betaalde bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) binnen 14 dagen aan je terug.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je het artikel hebt gekocht..

Hebben jullie mijn geretourneerde artikelen ontvangen?
Zodra we je geretourneerde artikelen ontvangen hebben, sturen we je een e-mail. Het kan wel even duren voordat we je retour hebben verwerkt. De terugbetaling volgt uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat we het artikel retour hebben ontvangen.

Veelgestelde vragen

Is een product nog op voorraad?

Alle producten in de shop zijn op voorraad en klaar voor verzending. Als een kleur of maat niet wordt vermeld op de pagina met productinformatie, is het artikel niet langer op voorraad en kan je het ook niet meer bestellen.

Zijn de prijzen inclusief btw?

De prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Vraag niet beantwoord?
We zijn er voor je

Mail ons

We reageren op werkdagen binnen 24 uur, meestal sneller.

info@alpacaloca.nl

Formulier

We reageren op werkdagen binnen 24 uur, meestal sneller.

Vul het formulier in.